Follow me~

01 February 2012

sambutan yang syahdu

my besday on my silat competition. 
31 januari 2012
 tamingsari 4 ukm : pingat perak ganda puteri =)


tak sangka. tahun ini sambutan hari lahir yang sangat best dalam hidup setakat ni. belum pernah kena prank camni. adeh. tensen sungguh. ingat betul2 la aku gadoh dengan coach silat sendiri pulak tue. hoho. tulah padahnya bila mulut ni senang je nak menjawab bila kena tegur. kena perbaiki tabiat ni.

rupa-rupanya aksi coach aku marah kat aku, adalah rekaan semata-mata. tapi, aku dah masak sangat perangai dia. memang leh kata, aku seorang anak murid yang sangat degil,panas baran dan suka menjawab. hoho. sori coach. tapi, yang best. coach aku pon dah masak sangat dengan ciri-ciri perangai aku ni.

lepas je aku selesai bertanding silat, coach aku dah meragam. aku tak perform la. apa la. hu3. last2 aku dengan coach tak bercakap. aku pun taknak tahu berapa markah yang aku dapat. bila tahu dpt no 2, tiada perasaan pun.sbb dah takde mood. time rehat, sume kena kumpul. dalam hati aku, memang aku la orang yang akan kena target. dan memang betul pon. tahan jela. mmg aku akui salah aku. aku tak nafikan. bila coach dah sentuh bab team silat ni dah macam family la. aku dah mula sebak. then, air mata aku tup tup jatuh berlinang. memang serius aku tacin bab2 camni.

kawan2 yang lain sume kena marah sbb tak beritahu sesuatu yang penting kat coach. sory geng. time tu aku dah pikir, tak gtau pasal besday aku ker? hurm. kalu betul, mmg sebak la aku. first time kot kena macam ni. aduh ! alih2, mmg betol pon. coach saje nak prank aku. malu kot. dari sebak terus berjurai dan teresak la. 

by the way, tqvm guys for the celebration. korg mmg terbaik ! pertama kali dalam hidup. selalu aku yang prank orang atau tgk orang kena prank time besday, kali ini, mmg aku yang terkena tanpa direla. hoho. terima kasih sangat2. terharu. 

barakallahufiikum. sayang korang ketat2. =)

                                                           coach yang sengal -->
 
       

No comments: