Follow me~

28 February 2012

Baucer Buku dah abes !

Hehe

Assalamualaikum wbt..

Dengan ini aku menghabiskan Baucer Buku 1 Malaysia dengan membeli buku ini :


Awalnye aku tak tahu pun buku ini wujud. Tapi setelah disebut2 oleh classmate dan mengatakan buku ini bagus, aku pun pegi la jenjalan kat jualan buku di Pusat Keusahawan Pelajar USIM. 

Alih2 terserempak dengan buku ini. Tanpa segan silu, aku tengok harga dan sah2 pasti mahal tapi takpe. Berbekalkan baucer RM 100 yang masih berbaki, aku pun membelinya. insyaAllah harap tidak dilabel sebagai menyalah guna baucer la. ^.^

Setelah aku belek2, infromasi di dalam sangat berguna, Menggabung jalinkan fakta hukum dan sains. 

Mungkin aku orang yang dah terlambat beli, tapi pasti ada yang belum beli.

Apa lagi? Jom ke kedai buku sekarang !!

No comments: