Follow me~

18 February 2012

kereta oh kereta !


Kereta aku sekarang yang dah rosak masih lagi di bengkel kat Sg.Ramal, Kajang. Menunggu member aku nak ambil. Tak sangka, ada juga orang nak beli even kereta tu dah takde enjin. Enjin meletup kot! Apalah nasib kereta kancil aku. Tapi RM 1k jela mampu dye bagi. But, its okey for me. At least ada yang nak beli. Sekurang-kurangnya i noe dat my kancil is still alive.

Dua minggu cuti semester aku kat rumah. Tapi dua minggu yang agak sibuk. Boleh dikatakan everyday aku ke Shah Alam. Menyiapkan kerja2 company sikit. Future job after graduate, InsyaAllah. Pagi2 aku akan keluar rumah jam 7 pagi tunggu teksi kat jalan besar nak ke bustop. Then amik bas depan Jusco Balakong to get tren kat KTM Serdang. 1 jam kemudian baru smpai stesen KTM Shah Alam. Macam ni lah rutin dalam hampir dua minggu. Quit tough for me. But, really need patient. Aku tahu pasti ada hikmah.

Nak beli kereta baru? Bila aku tanya mak. Mak kata tak mampu lagi. Its okey. Aku pun malas nak fikir dulu. Kerja tetap pun belum lagi. Tapi, aku memamg patah kaki rasanya. Aku seorang yang suka buat kerja outdoor. Mostly aku ke latihan silat, mengajar tusyen, atau jadi sukarelawan, sometime fasilitator. Tapi, semua ni aku dah tak dapat buat ataupun terbatas. 

Jadi, bersabarlah dahulu. Sabar buahnya manis. =)

Jadi, apa kena mengena dengan gambar kereta Saga ni? Erm. 


I'll  try to get it. When? Wallahu'allam.

No comments: