Follow me~

12 June 2012

final exam lagi?!

Assalamualaikum..

kalu difikirkan, syok sendiri pun ada tulis kat blog ni. bukan nye ada pembaca pon. haha. tapi, aku nak tulis juga..

sekarang ni tengah minggu exam. final exam untuk aku semester 4, tahun dua. wah ! next semester dah tahun 3 la. yeye ! sekejap je dua tahun berlalu masa. sedar tak sedar, tapi itulah hakikat.


semester ni aku nak tebus balik kekesalan aku waktu semester lepas. sem ni aku tak jadi FB addicted. no ! no ! Alhamdulillah aku berjaya. rasa bersyukur sangat dapat housemate yang sangat rajin study. aku pun jadi rajin juga. hihi. insyaAllah.

dua paper dah lepas. insyaAllah, moga aku perolehi setimpal dengan usaha yang aku dah buat. bila dah bertahun di dunia kampus ni, takde benda yang aku nak kejar kalau nak banding di zaman diploma dulu. dulu suka la nak bersaing dapat dean list ni. tapi insyaAllah, moga aku terus ikhlas menuntut ilmu, buat pedoman dan buah tangan di akhirat kelak. yang penting sentiasa berusaha, berdoa dan bertawakal pada Allah. andai dean list, itu adalah side dish dari Allah. hehe =)

bersyukur la dengan apa yang Allah beri. semua itu adalah ujian dariNya. nikmat ataupun bala itu pula exam dari Allah. result nanti kat akhirat kelak. kalau exam semester dunia je. sentiasa lah berwaspada !

No comments: