Follow me~

18 June 2012

kami yang ceria !

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah..

hari sabtu yang baru je berlalu ni, aku telah menjayakan diri untuk merewang di kenduri kawen abg angkat aku di kg.sentosa semenyih. act, takdelah merewang mane pun. hehe. just tolong-tolong apa yang patut. aku ke sana dengan kakak angkat aku, kak sandra. made from thailand. hehe. 


miss chanchira. sawadikap =P


sampai je sane, terus melipat box kecil untuk bubuh bahulu sebagai hadiah untuk tetamu. 1000 keping kot. hoho.  siap je melipat, menaruk dan menyusun. kami dengan abg kepada pengantin melarikan diri. haha. ke pasar malam semenyih. laparrrr..cari makan le. lama tak jumpe dgn abg angkat jugalah, dengan abg pengantin ni.  malam tu pulak, kami ke downtown mines. sempat aku merembat blouse selai. suke2.

duta box kawen. ngeh2

esoknya, pagi2 lagi dah ke tempat kenduri. tolong sapu lantai depan umah. lecak sikit sebab hujan turun di pagi ahad. lepastu basuh gelas, tray lauk, pinggan dan tempat basuh tangan. letih den ha..sakit pinggang di bueknyo. dah letih, aku dengan kakak aku melarikan diri. hoho. tapi, kna pulak gosokkan baju pengantin laki. takpelah.

dah macam cinderella.lala
lepas kenduri aku pon balik ke nilai kembali. nak exam kot. cuak pon ade. dua subjek nak carry minggu ni. tapi control la cuak ni. kalu tak mahu haru juge. ni yang sempat memblog. hoho.

then malam nye, dak umah ajak makan malam bersama sebagai tanda hujung sem. sebelum masing-masing pulang ke hometown. baliklaaaa korang. aku, stay nilai until masum julai nanti. wakaka..



ousemate no.73. sek2 gilo-gilo blako.haha

ok. stop2. nak sambung study. argh ! tensen kembali.

No comments: