Follow me~

21 June 2012

dugaan


sesak jiwa, sesak juga dada. bibir sentiasa tersenyum tapi hati selalu menangis. Allahurabbi.

bukan senang nak lalui hidup ini tatkala diuji dengan pelbagai perkara. berat.

tatkala ni terasa nak roboh hati ini. Allah..Allah..

kawan-kawan aku nampak aku ni kuat, tegar, tegas tapi semua tertipu dengan aku. aku minta maaf kerana terpaksa hipokrit dengan korang. aku adalah selemah-lemah insan. tak daya nak senyum, tak daya ingin melangkah. tapi kerana korang yang aku sayang, senyuman ini adalah buat korang. (",)

sampai bila hati ni nak bertahan? terasa nak menangis di mana-mana saja. mesti orang cakap aku gila. tapi aku mungkin akan gila kalau aku tak menangis. jangan terkejut kalau aku tiba-tiba menangis di depan korang.

pergilah duka, datanglah bahagia, bawalah aku pergi bersama angin manja berteman pelangi ceria..

No comments: