Follow me~

13 June 2012

tunggu en.hubby :)

Assalamualaikum wbt dan selamat malam =)
malam ni dapat berehat sebentar dari kekusutan menelaah pelajaran. exam bersambung next wik hari rabu dan khamis. sempat le nak berfesbuk lelama malam ni.

dok kusyuk2 tgk fesbuk, tetiba terasa nak share picture ni. so swit mewit. ^^

Photo

mulalah aku nak berangan memalam ni. boleh tak?

hubby: saya selalu intai awak masa joging kat track tu. laju juga awak berlari. sampai tak tengok kiri kanan. saya nak tegur awak, tapi saya segan. nak juga ngorat awak, tapi saya baru tahun satu. yelah awak dah senior. sapelah saya. duit pun tak cukup nak makan sorang.


wiffy: saya pun selalu intai awak masa joging kat track. gagah perkasa juga awak ni. tapi awak tak perasan. saya buat tak pandang awak, saya tak tegur awak, sebab saya malu sangat dengan awak. saya tunggu juga awak ngorat saya.

hoho. ni lah ayat bila aku berseloroh dengan roomate aku. tetiba terkeluar. kih3. ni kesan bila hati dah terpaut pada sorang jejaka lagi ensem peribadinya. andai dia jodoh terbaik yang Allah tentukan untuk aku, aku akan terima dan tunggu sampai tiba masa dan waktunya. andai bukan dia juga, aku terima ketentuan dari Ilahi.

jeles juga kadang2, melihat sahabat2 sebaya dan seusia sudah menjadi tunangan dan isteri kepada suami tercinta.  selalu aku positifkan minda dan berfikir, sesungguhnya Allah itu Adil dan Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat aku.

mungkin sekarang ni Allah nak uji aku yang dikelilingi sahabat2 yang telah mempunyai pasangan masing-masing. aku tak pernah sedih, sebab aku tahu Allah sentiasa ada untuk aku bila aku sedih dan keseorangan. lagi satu, aku selalu fikirkan umur aku ni masih muda lagi. aku akan fikirkan ada juga yang lebih tua dari aku juga masih tiada jodoh lagi. so, this is not a big deal rite? hehe. positifkan fikiran =)

akan ku tunggu waktu itu dengan penuh kesabaran =)

No comments: