Follow me~

31 March 2012

im touched !

assalamualaikum wbt =)
sape nie? teka ?


walaupun dah seminggu cerita ni berlaku, tapi aku nak cerita juga. haritu nak update kat blog neh, tp biasalah kehidupan seorang student ni buzy. then tak sempat nak tulis. sekarang ni, aku teringat balik, so aku nak cerita jugak. haha.

apa yang berlaku last week? aku gembira sebab dapat melawat anak saudara kelas ! classmate aku sorang neh dah kawen, so ble dah kawen, mestilah dapat baby. hehe. masa dye pregnant tu, kteorang duk satu rumah kat asrama. awal2 pregnancy dye, dye selalu duk asrama. nak ulang-alik balik umah suami dye penat la. macam tak percaya jek member aku, sebaya dengan aku dah pregnant kot ! hehe. dari perut dye yang kempis, sampailah abes sem lepas, dah membulat perut dye. selalu tengok. agak nye camne lah kalu aku lak yang pregnant. beratnye perut ! kadang2 sentuh perut dye. hihi =) best2.

Alhamdulillah, akhirnya aku dapat tatap jua baby yang selama ni dekat dengan aku. haha. im touched ! nur raudah irdina. sedap nama tuh. nnt jadi anak yg solehah ye. nnt jgn lupe antie liza tau. ah ! makcik dah aku. tua2. taknak mengaku boleh? mesti dah besar, pandai psikologi dan kaunseling, hari2 ikut mama gi kelas.

No comments: