Follow me~

18 November 2012

Larian Pesta Konvo USIM

Assalamualaikum wbt..

Haha. masih tak percaya ! Tindakan drastik yang dilakukan semalam akhirnya telah berakhir. Aku menyertai pertandingan larian Pesta Konvo USIM. tak pernah-pernah aku join pertandingan camni. First tyme ni dan aku harus bangga kot.

Mula-mula daftar bawah kategori pelajar wanita USIM, tapi tukar ke kategori wanita terbuka di saat akhir. sebabnya kategori student mencecah 135 orang, yang terbuka hanya 10 orang. Hehe. Pagi tadi berlari la sepanjang 7 kilometer mengelilingi USIM. pergh ! sangat terbaik. letih la jugak. tapi aku non-stop berlari even tak dapat nak pecut mane. kawasan USIM banyak berbukit. mane la larat aku nak berlari.

Kategori bebas disertai orang luar. jadi, takdelah harapan nak menang first and second prize. giler laju kakak tu lari. mcm ala-ala tentera, tak pun polis. konsisten. tu dah dua orang. kompem dorg menang. yang depan aku pulak, sorang perempuan lari pun agak laju. tak terkejar aku. ingatkan staf USIM, rupanya dak palapes. dari sepanjang larian tu, aku tahu kedudukan aku yang keempat. so aku konsisten lari untuk dapatkan tempat keempat. huhu. kak Amal partner silat pon join gak. dia dapat tempat kelima. seiringan berlari walaupun mula-mula aku tinggalkan dia. tapi at last, dye leh kejar aku kat kawasan bukit. nak sampai garisan penamat, aku pecutlah sehabis boleh. Hehe.

Ingatkan hadiah sampai tempat ketiga, rupanya keempat dan kelima dapat juga. jadi, aku dan kak Amal dapat naik pentas la amik hadiah. suke3.


sejurus habis lari. senyum walau penat =)

budak silat yang join

yeay ! menang. walau no 4. hihi

No comments: