Follow me~

12 October 2012

u'll cherish mylife

selama berada di dunia kampus, mereka adalah geng gila-gila aku :)

tak penah gila semacam skrg neh. duk dgn dorang asyik nak bergelak ketawa jek. 

10 okt 2012: majlis sambutan 20 thn psikologi 


aku + ct + syaima + yan
walaupun karakter kami berempat berbeza, memang agak sukar bagi aku untuk memahami dorang ni waktu awal-awal kenal dulu. tapi sekarang, jeng2. semua nak dikongsi. 

dalam mengenali dorang, aku faham apa erti sharing is caring, menjaga hati, marah, jeles, berterus -terang dan mcm2 lagi lah. 

aku sorg yg simple dan of coz malas nak pikir benda remeh-temeh. paling takut dalam berkawan ni, adalah menyakitkan hati kawan dan marah kawan. huhu. paling tak pandai. 

tapi, kenal dengan dorang, mereka ikhlas dalam menyuarakan apa yang tak puas hati, kadang-kadang ada masa marah, tak puas hati. but lepas tu, ok balik. aku pulak hanya menjadi orang tengah. haha. sebab aku org yang takut nak gaduh-gaduh. hehe

to korang-korang: you'll cherish my skematic life (ala-ala ustazah gitu) ! kui3







1 comment:

dinda izyan said...

syg liza! smoga persahabatab kita kekal hingga ke akhirat..=)