Follow me~

16 November 2011

Terlahir sudah sebuah blog =)

Bismillah.. Testing2.. One..Two..Three..

Assalamualaikum wbt =)

Blog? Ha? Ada apa dengan blog?

Dah lama aku nak buat blog ni. Tapi aku tak tahu nak meng 'explore' benda alah blogspot ni. Jadi, mcm mane aku boleh start ber blogging ni? hurm. Sebabnya sorg lecturer aku yg sangat terkenal lagi vogue ala2 datin gitu, yang suruh anak2 murid dia buat blog utk Teori-Teori Kaunseling yang kami pelajari semester ini. TQ ye Madam Sapora Sipon! Kaunselor berbakat di Malaysia nie. Moga-moga aku pun bakal menjadi kaunselor berbakat mcm beliau. Amin2x.

TQVM juga pada kak Suha, classmate aku yang juga salah sorg blogger terkenal. Beliaulah yang mengajar cara nak buat blog ni dalam kelas. Mcm lecturer dah. Ada bakat tersorok rupenye. (",)  Sangat terkenal di kalangan kami-kami di dalam kelas sbg Princess Katak. Habis blog dia dihiasi dengan berbagai-bagai jenis katak. Comey pulak aku tgk katak. Tapi..idok ler aku nak wat binatang peliharaan. Geli kot !

Salah satu keindahan hidup: Bersama anak2 org Asli di Kg.Tun Razak KKB

Maka nya, aku nak ucapkan sekalung tahniah pada diri aku kerana telah membuat satu anjakan paradigma di dalam hidup. Cheewah ! Hurm..terfikir sejenak. Apa isi kandungan nak bubuh dalam blog BeautyLife Norha? Dah kata beauty life. Jadi, semua keindahan hidup yang aku rasai, alami dan hayati, aku akan kongsikan bersama kalian. Get it? Selamat membaca la ye..

2 comments:

suha said...

hikhik saya blogger picisan je la..entry cikai2 je hehe nnti tntu awk jd lg hebat dr sy (^_^)

Lieyza said...

kak suha..yang picisan tu yang bakal menjadi berpicis-picis..hehe