Follow me~

19 November 2011

Sesi Tusyen Bertukor..

Semalam, hari Jumaat petang sepatutnya masa aku mengajar tusyen. Personal hometuition sumwhere kat area Pajam. Tapi tertiba dalam lecture Psychology pulak tue, aku dpt sms mengatakan sesi tusyen ptg ni telah ditukar ke sesi jenjalan. Wah ! Terus semangat aku belajar psiko waktu tu..hu3.

Puan (panggilan aku pd ibu kpd student tu) bawa aku dgn anak dia FS (nama pendek) ke Alamanda. Tercetus nya idea bertukar sesi sbb Puan yang actually ingin melepaskan tension memikirkan kolokium yg nak kena attend next week. Dahla, baby dia kecik lagi. Camne nak present dlm kolokium. Hurm2. Takde apa yg aku boleh tolong, melainkan menemani Puan ke Alamanda. Hehe. 

Jalan punye jalan dalam Alamanda, sempat kami menyinggah ke The Cream and Fudge Factory. Sedap er. Tak pernah-pernah aku ke sini. Semalam adalah kali pertama.

Sedap tak? Ngee..Terliur kan? 

Seterusnya, bila dah penat jenjalan, perut pun mula berkeroncong. Kruk..krek.. Puan bawa aku pergi Kenny Rogers pulak. Makan besar aku kali ini. Hehe. Sedap ke? Saaaaaangat sedap. Ayam dipanggang berkilat dan di limpahi dengan kuahnya. Yummm2..


Bersama FS (student tusyen)


Terima kasih daun keladi ye Puan sudi membawa saya jenjalan.. Len kali jangan segan invite saya lagi. Hehe. Kita pergi tempat makan lain pulak.. Ngeh2.. =)

No comments: