Follow me~

10 April 2013

hati yang terusik

Assalamualaikum wbt

berjumpe lagi di blog. heee
acap juga aku menulis di blog time cuti ni
yelah, memanfaatkan masa yang ada sebelum sibuk

baru je dapat invitation walimah secara rasmi oleh sahabat baik
Amal Athirah Zarzilah nama nye
sahabat paling rapat masa sekolah
insyaAllah masih rapat walau dibatasi jarak

saat Amal bertunang lagi aku dah sedih
lepas ni tak boleh nak ziarah tiba-tiba
sebab dah jadi isteri orang

erm,
lihat sahabat2 yang menjejakkan kaki ke alam rumahtangga
hati mane yang tak terusik
dekat ruang fesbook
ramai sahabat handai menghantar kad kawen
aku just klik going
bila pulak orang lain akan klik going untuk jemputan aku
hehehe

terusik tu terusik juga
tapi aku tahu, belum masanya lagi
dah tiba masa nanti, pasti Allah akan berikan petunjuk
insyaAllah
moga ruang masa yang Allah berikan ini
menjadikan aku insan yang lebih solehah
untuk mendapatkan insan yang soleh

amin


# celoteh pepagi buto










No comments: