Follow me~

20 July 2012

we did it. yeay !

syukur..syukur..

baru pulang dari MASUM 2012 yang berlangsung selama seminggu di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia

banyak kenangan suka dan duka bersama-sama rakan Pencaks USIM, segala penat jerih, suka dan duka yang dilalui bersama mematangkan kami dan mengukuhkan tali persahabatan yang sedang terjalin.

syukur..syukur..

team membawa pulang 1 emas, 1 perak dan 1 gangsa

dan saya berjaya menyumbang emas kepada team dan universiti. Alhamdulillah.

moga apa yang telah saya sumbangkan membawa seribu keceriaan terutama kepada coach, abg Mae yang tak jemu2 marah berulang kali pada saya dan partner atas kesalahan yang sama. sori coach. sesungguhnya saya amat degil. huhu.

pada semua team mates, saya amat rindu pada semua kenangan yang telah dicipta bersama. sayang kalian sangat2. 

korang la keluarga saya. : )




next year, kita bawa pulang lagi banyak pingat k. saya tahu kalian boleh !

No comments: